11 Ekim 2011 Salı

Converse denemem



Oğluma ördüğüm converse patikler...İnternette pek çok site ve blogda anlatılmış nasıl yapıldığı.Ben buradan yararlanmaya çalıştım.Çalıştım diyorum çünkü orda söylendiği gibi yuvarlanmadı benim ördüğüm.Nerdeyse benim ayağıma olacak kadar büyüdü patik yine yuvarlanmadı yani çukurlaşmadı.Sanırım 3-4 kez söküp tekrar ördüm.Sonunda baktım olmayacak ben de kendi örgü bilgimle ördüm.Bana göre güzel oldu :)))Yoksa kendim ördüm diye bana mı öyle geliyor? :)))
Aşama aşama fotoğraflamaya çalıştım.Hatta biraz abartmışım foto işini.Hepsini yüklemedim.Anaşılmayan bir kısım varsa yazın lütfen...Yapacaklara kolay gelsin...

































































6 yorum:

  1. çok şahane olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş güle güle giysin kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler julyet,
    teşekkürler yeni gelin,
    teşekkürler bellinda :)))
    Beğenmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...