5 Ağustos 2012 Pazar

Yazlık Uyku Tulumu

Ege yaz boyunca sorun yaşattı bana geceleri.Terleyip soğumaktan öksürük oldu.
Mevsimlik uyku tulumunu giydirdim; kalın geldi terledi çocuk.Giydirmedim; üşüdü.Çünkü üzerinde örtü durdurmuyor.Sabaha kadar yatakta geziyor :))
Tatilden yeni döndük ve ben ne yapabilirim diye düşünürken çarşaftan bir tulum dikmeye karar verdim.
İyiki de dikmişim şimdi yavrucuğum üşümüyor da terlemiyor da...Çok mutluyum.
Kalıp olarak Ege'nin tulumunu kullandım.

Yaka ve kol ağzına aynı kumaştan biye yaptım.


Omuzlara çıt çıt diktim.

Yan tarafına da fermuar diktim.

4 yorum:

  1. çok iyi fikir eline sağlık. aynı sorun benim kızdada var bendemi yapsam acaba denesem ne kaybederim değil mi :)

    http://mesudeningunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim mesude.Yapmanı tavsiye ederim.Bence denemeye değer :)))

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık. yakında bebeğim olucak yapılacaklar listesine aldım izninizle:)

    YanıtlaSil
  4. Sağol Atölyecici.Allah bebeğine sağlıkla kavuşmak nasip etsin.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...