19 Şubat 2013 Salı

Mim

Sevgili Merve  beni mimleniş,cevaplamamı istediği sorular var :)) Şimdi onlara bir göz atalım...

1-Nerelisiniz ve memleketinizin en meşhur yemeği nedir?

Ispartalıyım, irmik helvamız meşhurdur.

2-Blog aleminde en çok ilgilendiğiniz blog hangisi?

Dikiş bloglarının özellikle pratik dikiş yapanların tamamının hayranıyım :))

3-Yaşadığınız yada yaşamak istediğiniz en çılgınca aktivite nedir?

Çılgınlık hiç bana göre değil ...

4-Bir bayan olarak futbolla aranız nasıl.Hangi takımı tutuyosunuz :)

Futboldan hiç hoşlanmam.

5-En sevdiğiniz ve yapmaktan hoşlandığınız yemek hangisi?

Hamur işlerini daha çok severim, favorim ise haşhaşlı çörek.

6-Bugüne kadar izlediğiniz ve hala unutamadığınız bir film var mı ?

Düşündüm düşündüm hiç aklıma gelmedi demek ki yok :))

7-Eşiniz varsa eşiniz yoksa ailenizde sizle ilgili ev içersinde en beğendikleri özelliğiniz hangisi?

Bu soruyu okuyunca eşime sordum, sadece gülümsedi, durumum vahim galiba :))

8-Türk veya yabancı beğenerek izlediğiniz dizi varmı?
Leyla ile Mecnun ve Yalan Dünya'yı izliyorum.

9-Dakikmisiniz yoksa sizi beklemekten hep şikayetmi ederler?
Gereksiz dakiğim.

10-Sağlıklı beslenme konusuyla ne kadar ilgilisiniz?
Çok takıntılı değilim ama çok şeyi evde yapmayı tercih ediyorum.Bebeğim açısından daha dikkatliyim.

11-İyi gün dostu olduğunuza inanıyor musunuz?
Kötü gün dostuyum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...