6 Şubat 2013 Çarşamba

T-Shirt Yenileme


Bu t-shirt o kadar ilginç yapılmış ki.Kumaş kalın ve içi yünlü ama kollar kısa.Yazın giyse çocuğu yakar,kışın giyemez kol yok.Ortasını bulmaya karar verdim.



Oğlumun küçülen badisinin kollarını ve altını kestim.





T-shirte iğneledim ve diktim.Makinaya yanaştırmak biraz  zor oldu küçücük kolları ama sonunda oldu işte.Nasıl olmuş siz karar verin.


Oğluşum mankenlik yaptı bana :).Fotoğraf çektirirken deriiiinnn bir nefes alıp göbeğini şişirmesi gerektiğini düşünüyor.:))) Diğer fotoğraflarda yoruldu da göbüşü normale döndü ...










Sevgiyle...






3 yorum:

  1. Süper olmuş, ellerinize sağlık !

    Çok kullanışsız bir tişört pekala kullanılabilir hale gelmiş. Birçok kişi, biri kulanışsız diğeri de küçülmüş diye atardı. Akıllı ve marifetli insanlar takdire layıktır.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.Beğenmenize çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
  3. It's the best time to make a few plans for the long run and it is time to be happy. I have learn this submit and if I could I want to suggest you few fascinating things or suggestions. Maybe you could write subsequent articles regarding this article. I want to learn even more issues approximately it!

    Here is my weblog - コーチ 時計

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...